Osnovni prijemi v Scratchu

Osnovni prijemi v Scratchu

Avtor: Matija Lokar, Tilen Kavčič

Osnovni prijemi v Scratchu

Spodaj so zbrane povezave do gradiv, ki najprej v obliki kartice prikažejo, kaj naj bi naredili. Potem pa je v obliki posentka zaslona korak za korakom prikazano, kako to naredimo v Scratchu.

Spremeni barvo - ob pritisku na preslednico figuri spreminjamo barvo

Zapleši ob ritmih! - premikanje in igranje glasbila

Premikanje figure - premikanje figure s smernimi tipkami

Reci nekaj! - kako figure nekaj reče

Drsenje! - gladko premikanje (drsenje)

Sledi miški! - figure se premika v smeri miškinega kazalca

Zapleši! - s pomočjo učinkov "zvijamo" figuro in predvajamo zvoke

Interaktivni vrtinec! - na mestu miške izvedemo grafični učinek

Animiraj ga! - res osnovna animavija - pingvin spreminja obraz

Premikajoča se animacija! - s spreminjanjem viodeza in premikanjem papiga poleti

Gumb presenečenja! - ob kliku na boben ta zaigra naključen zvok

Obdrži rezultat! - z uporabo spremenljivk štejemo dogdke

--------------------------------
Na osnovi gradiv z //scratch.mit.edu/help/cards/
priredba A. Gligič, T. Kavčič in M. Lokar, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za matematiko in fiziko, december 2013.

Dodatne informacije:

0%
0%